Zwroty i wymiany
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Tak! Tę możliwość gwarantują każdemu konsumentowi regulacje prawne. Każdy konsument ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, poprzez wysłanie oświadczenia w terminie 14 dni od otrzymania towaru, na warunkach określonych w regulaminie sprzedaży.
Z kim mam się skontaktować w przypadku zwrotu? Osobami kontaktowymi są Specjaliści ds. Reklamacji, kontakt mailowy info@erumaqua.pl. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część), nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza zwykły zarząd rzeczą.
Przed wysyłką poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy.
W przypadku zwrotu produktów z przyczyn niezależnych od sklepu, towar należy nadać w Urzędzie Pocztowym przesyłając go TRADYCYJNĄ pocztą na adres:
Erum International
skr. poczt. 8, ul. Szkolna 3
16-515 Puńsk
W przypadku zwrotu towaru: uszkodzonego, niezgodnego z opisem, zepsutego w chwili nadania lub w okresie gwarancyjnym, pokrywamy koszty wysyłki zwracanego produktu.
Wcześniej poinformuj nas mailowo o chęci odstąpienia od umowy.
Po przyjęciu towaru przez nas, zwrot gotówki na Twój rachunek bankowy nastąpi do 7 dni od przyjęcia towaru.